Pakalpojumu sniegšanas noteikumi
1. Vispārīgie noteikumi
1.1. Šie Noteikumi un nosacījumi (turpmāk – Noteikumi) regulē tiesiskās attiecības starp preču pircēju (turpmāk – Pircējs) un SIA Eventure (turpmāk – Pārdevējs), reģ. nr. 40103761635, Vienības gatve 18A, Rīga, LV-1004, Latvija, kas darbojas interneta veikalos www.berghoff.lv, www.berghoff.lt un www.berghoff.ee (turpmāk – Interneta veikals).
1.2. Šie Noteikumi attiecas uz visiem pirkumiem, kas veikti Interneta veikalā. Veicot pasūtījumu, Pircējs apliecina, ka ir iepazinies ar Noteikumiem un tiem piekrīt.
1.3. Pārdevējam ir tiesības jebkurā laikā mainīt Noteikumus, tos publicējot Interneta veikalā. Izmaiņas stājas spēkā ar to publicēšanas brīdi.
2. Preces un cenas
2.1. Visas Interneta veikalā pieejamās preces ir aprakstītas ar attēliem un specifikācijām. Attēli ir ilustratīvi, un faktiskās preces var nedaudz atšķirties.
2.2. Cenas ir norādītas eiro ar PVN. Piegādes izmaksas tiek norādītas atsevišķi pasūtījuma noformēšanas laikā.
3. Pasūtījums un apmaksa
3.1. Pasūtījumus var veikt Interneta veikalā, izvēloties preces, aizpildot pasūtījuma formu un veicot apmaksu.
3.2. Pasūtījums tiek apstiprināts pēc pilnas maksas saņemšanas, izmantojot drošo MakeCommerce maksājumu platformu.
3.3. Ja Pārdevējs nevar izpildīt pasūtījumu (piemēram, prece nav pieejama), samaksātā summa tiks atmaksāta 3 darba dienu laikā.
4. Piegādes noteikumi
4.1. Pārdevējs piegādā preces uz Latviju, Lietuvu un Igauniju, izmantojot SMARTPOSTI pakomātus vai kurjera piegādi līdz durvīm.
4.2. Piegāde notiek 1–3 darba dienu laikā no pasūtījuma apstiprināšanas. Atsevišķos gadījumos piegāde var aizkavēties, un Pircējs par to tiks informēts.
4.3. Pircējs ir atbildīgs par precīzas piegādes informācijas norādīšanu. Pārdevējs nav atbildīgs par kavējumiem vai zaudējumiem, kas radušies nepareizi sniegtu datu dēļ.
4.4. Saņemot preci, Pircējam jāpārbauda iepakojuma un preces stāvoklis. Ja prece ir bojāta, jāinformē kurjers un jānoformē bojājuma akts.
5. Atteikuma tiesības un preču atgriešana
5.1. Pircējam ir tiesības 14 dienu laikā no preces saņemšanas atteikties no pirkuma, nenorādot iemeslu.
5.2. Lai izmantotu atteikuma tiesības, Pircējam ir jānosūta rakstisks paziņojums vai atteikuma veidlapa uz e-pastiem: info@berghoff.lv, info@berghoff.lt vai info@berghoff.ee.
5.3. Precei jābūt nelietotai, oriģinālajā iepakojumā un pilnā komplektācijā.
5.4. Naudas atmaksa tiek veikta 14 dienu laikā no brīža, kad saņemta atgrieztā prece vai pierādījums par tās nosūtīšanu.
5.5. Preču atgriešanas izmaksas sedz Pircējs, ja vien prece nav piegādāta bojāta vai kļūdaini.
6. Garantija un sūdzības
6.1. Precēm tiek piemērota ražotāja garantija, ja tāda ir paredzēta.
6.2. Ja tiek konstatēts defekts, Pircējam jāsazinās ar Pārdevēju, nosūtot aprakstu un fotogrāfijas pa e-pastu.
6.3. Sūdzības tiek izskatītas 14 dienu laikā. Pārdevējs var pieprasīt papildu informāciju vai preces atgriešanu.
7. Personas datu aizsardzība
7.1. Pircēja dati tiek apstrādāti saskaņā ar Pārdevēja Privātuma politiku un spēkā esošajiem datu aizsardzības normatīvajiem aktiem.
7.2. Dati tiek izmantoti tikai pasūtījumu apstrādei, rēķinu sagatavošanai un klientu apkalpošanai.
8. Atbildības ierobežošana
8.1. Pārdevējs nav atbildīgs par zaudējumiem, ko izraisījuši nepārvaramas varas apstākļi (force majeure), loģistikas partneru kavējumi vai trešo personu darbības.
8.2. Pārdevējs nav atbildīgs par sekām, kas radušās nepareizi sniegtu datu dēļ (piemēram, nepareiza adrese).
9. Strīdu risināšana
9.1. Visi strīdi vispirms tiek risināti sarunu ceļā. Ja vienošanās nav panākta, strīds tiek risināts Latvijas Republikas tiesās.
9.2. Pircējam ir tiesības vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vai izmantot tiešsaistes strīdu risināšanas platformu: https://ec.europa.eu/consumers/odr/